fbpx

Ajankohtaista

Mietimme erilaisia Pääsiäisherkkuja ja innostuimme siitä suunnittelemaan sinulle sellaisen Menun, joka on tosi herkullinen, runsas, terveellinen ja kaiken lisäksi kevyt.

Siinä on alkupaloina cantaloup-melonia käärittyinä rapeiksi paistettuihin broileri-pekonisiivuihin.

Pääruuaksi on kaali-lasagnea, jossa voi toki käyttää muutakin proteiinia, mutta näin Pääsiäisenä siihen sopisi mainiosti jauhettu lampaanpaisti.

Jälkiruuaksi on kahvin kanssa nopeatekoinen, huippuhyvä mutta kevyt Pashaherkku, joka sopii makeannälkään kaikkina muinakin vuodenaikoina.

Näiden vähäenergisten Pääsiäisherkkujen valmistusohjeetkin löydät klikkaamalla alla olevia kuvia

Meloni-broileripekonikääröt

Kaali-lasagne

Rahkaherkku Pasha

Koska painon hallintaan ja kevyeen ruokavalioon liittyy niin paljon vääriä luuloja ja kuvitelmia esim. herkuttelusta pidättäytymisestä, nälän tunteen kestämisestä, pakollisesta hiki-rääkki-liikunnasta ja mauttomasta ”laihdutusruuasta”, suunnittelin yhden mallipäivän, jossa yllä mainitut Pääsiäisen Menun ruuat ovat osana koko Pääsiäispäivän ateriasuunnitelmaa kaikkine ruokineen ja ilta- sekä välipaloineen.

Se on suunniteltu 80-90 kiloa painavalle naiselle, joka haluaa pudottaa painoaan.

Ja syömistä kyllä riittää, mutta raaka-aineet on valittu niin, että päivän kokonaisenergia jää sopivasti alle esimerkkinaisemme kulutuksen ja näin ollen hänen painonsa putoaa noudattaessaan painonTAITO-valmennuksen ohjeita – mihin tämäkin esimerkkipäivä perustuu.

Ota yhteyttä!

Yritys

Painontaito Oy
3113785-1